2011 m. rugsėjo 17 d., šeštadienis

Ech. Planavau žiūrėt kokį filmą, tačiau neapleidžia mintis, kad nesurasiu geresnio filmo už vakarykštį sapną. Jis vis dar mane veikia, vis dar nepaleidžia ir kviečia eiti miegoti tam, kad jį pratęsčiau.




























Ir kiek prasmingų dalykų kartais gali atrasti kitų gyvenimuose.




























Tiek daug, kad tavasis nė neatrodo vertas gyventi. Tik nori pasinerti į kitą istoriją, pabūt kitam pasauly. Štai kodėl aš taip mėgstu knygas. Štai kodėl man taip reikia naujų ausinių ir muziką skleidžiančio aparatuko. Štai kada aš suvokiu neturinti talento sukurti to kito pasaulio, tad desperatiškai ieškau pakaitalo šiame, tikrajame..



Štai kodėl aš taip myliu demo dainų versijas.. Ir senas grupes. Nes jos iš TO ilgiuosi, bet nežinau ko pasaulio...



Ir čia vienas mieliausių video, kurį žiūrėdama negaliu nesišypsot. Už tai, kad jis toks. Už tai, kad padarė mane tokią.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą