2011 m. rugsėjo 17 d., šeštadienis

...ar tai ruduo, ar aš?

Ką tu sakytum, jei padaryčiau kažką nesveikai neįprasto, radikalaus, ką nors tokio, dėl ko ant manęs užpyktų visi, ir gal net pati aš?
Man šiandien tokia diena...sėdžiu, verkiu ir galvoju, kad man viskas nepatinka! Tai yra, savotiškai patinka, aš kaip ir susitaikau su viskuo, kas tik įvyksta mano gyvenime, viską priimu ir sutinku, bet nieko, nieko nedarau. Kažkaip nesijaučiu laiminga iš esmės.
Ir nenustoju galvoti "o kaip būtų jeigu"? Ir siaubingai bijau rizikuoti kažką ne taip padaryti, pasirinkti neteising kelią savo gyvenimui... Nesuprantu, kam šovė į galvą, kad vaikai suauga. Nė velnio. Aš noriu, kad kiti už mane datytų spendimus. Bet reikia juos padaryti pačiai, ir dar priimti visas pasėkmes.
Pasakyk man ką nors.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą