2011 m. rugpjūčio 10 d., trečiadienis

...nes tu žinai

,kad esi fantastiška.
Nes visada tavo žinia anksčiau ar vėliau (dažniausiai vėliau) pasiekia mano smegenis, šiaip jau užspaustas visokių banalybių ir būna kažkaip gerai...
Skaičiau Scar Tissue. Kokią savaitę. Vėl ir vėl. Parašėm pusę dainos, kartais atrodo, kad gal kažkas ir įmanoma.
Dievinu Placebo. Kažkodėl nujaučiu, kad iš to man bus bėdos, nes kiekviena grupė man kažką palieka. Iš Bill kažkadą pasiėmiau depresovą požiūrį ir keistą šukuoseną, tikiuos Anthony neduos man heroino, o Brian - jausmą, kai esi atstumtas. Ne ne, geriau man talentas.
Tavo laiškas turi keturis lapus ir kybo ore. Noriu pasakot apie tai, ką pradėjau, bet turiu per daug dalykų, kuriuos turiu užrašyti, bijau, kad neišeis, tai nerašau. Gausi daug pribraukytų lapelių, gerai?
Arūnas atvažiuoja gyventi Vilniuj. Manau, bus daugiau išminties.
Kažkaip.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą