2011 m. gegužės 23 d., pirmadienis

I'm not like them, but I can pretend

Tą dainą nusikopinau iš Tavo FB, nes labai patiko, taigi vualia, stebuklas išnyko.

Aš gyvenu violetiniam pasauly


Tiesa, šiandien dar sugalvojau, kad be Varšuvos, reik aplankyt Krokuvą, ir jei tokia panelė atrašys teigiamai, tranzuosim xD hehe, gerai, kad mama nemoku naudotis kompiuteriu. Kuo mažiau žmonės apie mane žino, tuo geriau.

O Tavo laiškų aš visad labai laukiu...Susitiksim per Tėbūnie naktis?

Einu mokytis matkės, lietuvių ir vokiečių. Ai, chemija dar. Bet jau paskutinė savaitė, o tau Stiprybės, bet aš žinau, kad išgyvensi viską ir dar sugebėsi naudos iš šio streso pasiimt. Dideliausi linkėjimai, nes labai myliu tokius žmones.
Ir šiaip myliu žmones, tik keista, kad nuolat turiu pati juos jaukintis, niekam manęs dar niekada neprireikė... Taip būna tik tuomet, kai pati išsikovoju vietą jų pasauly... Galbūt ta vaikystės vienatvė ir buvo tikrasis man skirtas dalykas. Mes dar pakalbėsim kadanors..

Ir daaaaaaar, bijau aš dėl savo įpročių. Turėtum nuspėt kurių, tik tššš... Tai vis dar paslaptis.

---

Žmogutis, kuris pasiilgo žmonių ir pokalbių.

EDIT 1

Šiandien kažkaip rašosi... Tris kartus verkiau per matematikos pamoką ir kai galiausiai nuėjau pasikalbėt su mokytoja ir pasakyt, kad nelaikysiu matkės, ji pažiūrėjo skersai. Sako, į humanitarinius pasukai? (nes anksčiau su ja važinėdavom į matkės olimpiadas). Sakau, kad geriau rašinį parašysiu, negu visą pamoką prie uždavinio kankinsiuos. Tai dabar,matyt, bandau pagrįst šią savo mintį... Ir lietuvių nd darydama atsakiau į klausimą (ir prirašiau net puslapį). Oh boy, kad tik šita rašliavos nuotaika nedingtų iki trečiadienio, kai rašysim interpretaciją, bet velnias kaip visad man nepalankus.



o dabar pasiduodam visiškam ššššššššššššizui.


Then looking down, have a hangover............<3 Cobain, where you was when I was in XX 3times during today? New occupation --- profesional letters reader.

Sit and drink Pennyroyal Tea.......

EI, ŽIVILEEEEEEEEEEEE
Turiu klausimą dyyydelį.
Ko nori lauktuvių iš Lenkijos?
Žinau, kad mėgsti sąrašus. Prašau man 10daiktų, o aš jau sugalvosiu ką padaryt. TAI PRIVALOMA.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą