2011 m. gegužės 23 d., pirmadienis

...apie nuostabą

Sima, TU ESI KAŽKAS NEREALAUS.

Aš neįsivaizuoju, kaip tau taip išeina. Atrodo, kad kažkaip viską sužinai, kažkokia minčių galia.

Visų pirma, šiandien gavau tavo laišką. Išėjau į laiptinę šiukšlių išnešt, paštininkė žiūri į mane, sako "Živile?". Šiaip mes su ja nepažįstamos visiškai. Aš tokia "Taaaip?" ir davė tavo laišką. Taip keista buvo. Šiaip visada į dėžutę įmeta, o čia taip asmeniškai. Nustebino kažkaip.
Ir tavo laiškas, nu toks... Trumpas, žinoma, bet kaip visada skatinantis mane mąstyti, tobulėti ir būti kažkuo geresniu.

Antra. Ta daina. Eik tu sau. Aš parsisiunčia visą tą albumą vakar, klausiau per naktį iki ryto ir iki pat dabar, ateinu čia, o tu įkėlei TĄ DAINĄ. Pripažink, turi kažkokių mind-reader gebėjimų?
Tiesa, gavau vakar žinutę iš kažkokios mergaitės. Ji norėjo su manim susipažinti. Tiesiog, pamatė mane fb, ir sugalvojo prašyti. Man tai taip faaaaina pasirodė... Čia iš mano auklėtojos teorijos, kad žmonės patys ateina,kai to prireikia tau. (Kaip ir su paštininke, beje).

Trečia. Įsimylėjau šitą dainą

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą