2011 m. balandžio 26 d., antradienis

Heeeeeeeey



Galim atsakymus rašyti ir laiškų formom. Myliu laiškus :) Gal čia man reik kokį adresą paskelbti?x) nes taaaaip smagu kasdien rasti kažką pašto dėžutėj.. Tiesą sakant, šiuo metu kaip tik turiu kokiu 3neatsakytus laiškus, tai jie šiek tiek graužia sąžinę, nu bet kad aš tikrai neturiu laiko... Arba vengiu atsakymų, nes tai ne tie žmonės, kuriems noriu rašyti. Kartais jauti, kad kažkam gali pasakot apie orą, o kartais prisigalvoju keisčiausių priežasčių nerašymui, kaip kad - man gaila mokėti už voką xD ir gaišti laiką rašant.

Beje, šiandien gavau NEREALŲ laišką...Cirko direktoriaus dukterį... Ohh <3 Mums susitikus, pusvalandis būtų skirtas seilėjimuisi apie šią knygą xD O daina... Pagalvojau kokia daina tiktų prie tos knygos.. Neišlavintis muzikinis skonis, pavargusios smegenys ir vienos akies aklumas (xD) neleidžia sugalvoti nieko kieto.. Miela ji x) Kernius naują įrašą įdėjo... Skaityk! Ir aš ką tik prisiminiau, kad man reikia ir Tau atrašyti :DD na, ryt turbūt. Turėsiu daugiau laisvo laiko... Na, o dabar apie viską iš pradžių.. Tavo liūdnosios dainos visai nebuvo liūdnos :D maniškė man mielesnė ;D
Dedu darkart, nes ji man tokia.. na, tokia, kokių norisi klausytis šiuo metu. Ir ką tik norėjau parašyt vaikinukui, kuris ją post'ino, bet.. FB visagalis, nelysiu aš prie jo xD Reikia galiausiai susitvarkyti su emocijom ir užsiimti prasminga veikla, be jokių nianiania. Juk taip smagiau, ar ne? Na, iki penktadienio. O tuomet jau.. Lauk skambučio su ašarom arba klykimu :)

Dėl veiklos, man niekad nepavyks su Tavim varžytis :D Tik ne su Živilekurinemiegaopokoncertusduodasiirmanęsneimairšiaippovisokiusvakarėliustravkosiblablablaašjaukaipsenutėkalbubettaijukžinaikadvisitkeašnepykstuirnoriugreičiaususitikti!

,,myyyyyyyliu Mačiūną, kas, kad jis miręs, bet vistiek genijus ir aaaaaaa!'' Va tokią ir tave aš myliu xD Na, po PATOLOGIJOS kiek atsikračiau nekrofiliškų pagundų, bet eh, kad tą Cobain'ą kas iš pelenų prikeltų...

Sveikinu dėl visų konkursų! O kas dėl meilės, patikėk, būna, kad nesiseka nei meilėj, nei nemeilėj :D Toks jau tas Gyvenimas.

Funeral list ne dėl ,,paleidi ir verkit dėl manęs'' o tam, kad per laidotuves dažniausiai kažkas skamba, tai čia būtų taip stilinga viskas...xD su gera muzika x) Na, bet tos muzikos ne visad reik. Liūdnumas dažniausiai tylus.

Kaip tau įskaitos sekės?

Ir Tu nebijok kartotis...Nes Tavo bangų dažniausiai nepagaunu ir liekam nesusikalbėję... Nieko vėliau nežinau, kad vyksta :D

Vėl grįžau prie Mad World ir nurimau.. Užteks šiam vakarui. Dar paskaitysiu Kerniaus blogą, padarysiu lietuvių nd ir paskaitysiu tetos sąsiuvinį.. Turiu tokių mielų žmonių aplink... Reik vertint viską.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą