2011 m. liepos 17 d., sekmadienis

...grįžau (ar nebuvau išėjus)?

Tu čia man nemeluok, kad nesilankau blog'e :D nes stovykloj per telefoną pažiūrėdavau, kas naujo :D Ir žinai ką, tik grįžus pradėjau rašyt tau laišką. Kol kad yra du lapai, ilsiuos, nes nuo rašymo viską skauda :D bet eik tu sau, kiek daug noriu papasakot ir taaaaip bijau, kad pražiopsosiu kažkokią esminę smulkmeną, arba parašysiu ne taip, kaip turėtų būt, kad neperteiksiu visų tų emocijų ir visko visko...Bet, aš ryžtuosi pabandyti :D Ir žinai ką, čia taip ne į temą, bet paskutiniu metu jaučiu, kad man labai trūksta muzikos.... Įsikibus aš į BT ir James Blake ir negaliu jų paleist, o jų visos dainos jau išklausytos, tūkstantį kartų po vieną žodį išnagrinėtos... Taip, mylimiausios, bet norisi kažkokio atradimų skonio. Gal turi kažką užslėpus?
Tiesa, yra vienas gabalas, kurį be galo norėčiau čia įdėt, bet nežinau, nei kaip vadinas, nei kaip rast, bet be galo garsiai jis man skamba, dar nuo stovyklos... Jei rasiu, pamatysi. Toks special.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą