2010 m. gruodžio 25 d., šeštadienis

Just need to talk

Eilinį sykį supratau, kad viskas priklauso tik nuo požiūrio. Kalėdos arba sucks arba rules, tai aiškiai priklauso nuo gautų dovanų kiekio, sveikinimų, persivalymo lygio, kalėdinių bajerių, giminių/draugų kiekio, oro ir begalės kitų dalykų. Šitos man patiko. Nors ir buvo viskas daug negero. Bet aš jau išmokau įžvelgti gerąsias puses visame kame.. Beveik viskame. Na, da tobulėju.
Gavus THIS IS WAS deluxe buvo taip.wow. Aš prašiau krikštama Mars CD, na, tuomet kai jau ji paklausė ko noriu. Galvoju kodėl gi nepasinaudojus proga, juolab, kad nė vieno jų CD neturiu ;D ir taip wow. ŠITAS. Fucking awesome. Pažiūrėjau Making K and Q ir taip... Keista, kad kartais klausydama kažkokius muzikos jaučiuosi tokia special special one. Ir tada suprantu, žiūrėdaama tuos video, kad ir kiti taip jaučiasi. Kiekvienas savaip, galbūt net dėl skirtingų grupių, bet yra žmonių, kurie yra pasiekę tokį pat pamišimo lygį.. ir tada taip gera pasidaro. Noriu vėl į koncertą. Tiesiog. Kai tu matai žmogų šalia savęs, stovintį kaip stabas ir vos užgroja muzika jis pasidaro nežemiškas, tu irgi nusklendi kažkur aukštai ir ištirpsti. Tai yra tai, ką noriu pasiekti, ką noriu turėti kuo dažniau, dėl ko noriu pildyti savo svajones, dėl ko noriu gyventi...

1 komentaras:

  1. Och,kaaaaip man skaitant faina... Taip pirmą kartą jaučiaus, kai išgirdau TH. Dėl to man jie visada liks ypatingais. Ir tas jausmas,kai atrodo, kad vien muzika gali pakeist viską... Ach. Aš žinau, kad tu turi man daug papasakot. Ir labai labai laukiu LTTHFC B-Day. Čia, aišku, ne į temą, bet tiesiog. O ilgai Vilniuj būsi? Įtariu, kad mano list'o nespėsim sušnekėt vien per šventimo pertraukėles.. ;D

    AtsakytiPanaikinti